ELH_Doppelganger писал(а):А на обложке кто, Восп?
Ну если только примитив-теховый.

Модератор: Маленький Скорпион
ELH_Doppelganger писал(а):А на обложке кто, Восп?
— сколько процентов от победы составляет удача?
— как повезет
You can have an assymetrical PVP match. For instance, one assault against four light Mechs. It is a toggle that you enable when creating a match
The same for stock Mechs. If you don't toggle the option on, customized Mechs are allowed in that PVP match.
The Archer Mech probably won't make it into the game.
All the Mechs, their variants and the equipment is available from the start.
There is no hard-set number of Mechs and Mech Variants that will be in the game (around 50 in total). That said, the hardpoint system in itself allows a certain amount of "variance". For instance, swapping the AC20 on a Hunchback 4G for an AC10 is possible and doesn't require you to buy a new variant just to get that done. The same for swapping out the AC10 on an UrbanMech for an AC20. Chassis Variants will provide you with different kinds of hardpoints for the same Mech. For instance, compare the Griffin N to a Griffin S.
Mechs don't have an unique AI assigned to them. The game works with modular AI, allowing for Mech Roles that a Mech then can fall under. For instance, a Catapult and a Trebuchet are Missile Mechs and will generally fight you from the back. They will engage you up-close, but will keep their distance until the ammo is dry. So, the AI will work with the characteristics of a Mech, but it isn't hardcoded to act a specific way with a specific chassis.
corvus_obscurus писал(а):Как издатели, Paradox возьмут на себя расходы на дополнительное тестирование перед релизом
Lima Zulu писал(а):Посмотрел часовой стрим (невозбранно подрезанный из поста GPaul на форуме ЭЛК) .
acefalcon писал(а):corvus_obscurus писал(а):Как издатели, Paradox возьмут на себя расходы на дополнительное тестирование перед релизом
Вот этот факт меня несколько пугает. Потому что Парадоксы в своих играх отлавливают баги и через год-другой после релиза
— сколько процентов от победы составляет удача?
— как повезет
Clavius писал(а):Оффтоп: Который год не перестаю удивляться: разница между, скажем, q3 и q4 была видна невооруженным вглядом, а щас требования чуть ли не удваиваются
— сколько процентов от победы составляет удача?
— как повезет
Вернуться в Форум компьютерных игр вселенной Battletech
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3