
Модератор: Маленький Скорпион
You’re going to command a lance of 4 ‘Mechs on the battlefield. It’s going to be a single-player mercenary-style campaign. MechWarrior 2 is a good reference for that. You’re going to choose which missions you want to take. You’re going to hire new MechWarriors, upgrade your ‘Mechs, get salvage.
we’re looking at MechWarriors with different quirks, personalities, strengths and weaknesses that might manifest over time.
The initial game we’re taking to Kickstarter is a single-player, open-ended campaign. We are hoping we’ll do well in Kickstarter, so we are talking about multi-player as a stretch-goal.
I will say that the backdrop of whatever happens in our game will be the canon you’re familiar — for example the Davion Steiner wedding is being planned.
We’ll be putting some money in. We’ll be asking backers to help fund the rest of the budget for the base game. And then we’re looking at a variety of stretch goals. We’re looking at PvP, multiplayer, on the planet of Solaris 7, a lot of other cool stuff. We’ve talked about the possibility of more company-command level things (in stretch-goal land).
2017
on BATTLETECH we want to start with a new fully 3D engine
Leonid писал(а):Я так понимаю, Шэдоураны так и были сделаны? Надеюсь что-то все же сдвинется в лучшую сторону.
Lima Zulu писал(а): мультиплеером и не пахнет.
стретч-голом мультиплеерные
Kuntar писал(а):Я один такой, кого запорол мультиплеер, и хочется лампового оффлайна с супер-сюжетом (это касается всех игр)?
Kuntar писал(а):Я один такой, кого запорол мультиплеер, и хочется лампового оффлайна с супер-сюжетом (это касается всех игр)?
Вернуться в Форум компьютерных игр вселенной Battletech
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3